AER - Memories of Old
Svunna tiders gudar är bortglömda, förlorade i de händelser som splittrade världen. Det enda som består är fragment av öar i skyn. Denna mystiska värld av ändlösa himlavalv, färgsprakande öar och uråldriga ruiner riskerar att falla i mörker. Som en av de sista hamnskiftarna är du utsänd på en pilgrimsfärd till Gudarnas Land. Upptäck hemligheterna som hjälper dig rädda inte bara din värld, utan verkligheten själv.