Adventurer’s Journey Pack
Förbeställ och få en uppsättning förbrukningsföremål i spelet. Använd dem på det episka äventyret du snart ska ge dig ut på. Adventurer's Journey Pack innehåller: ・30 000 Reeve (spelets valuta) ・5 Expensive Medicines (återställer 200 HP till en karaktär) ・5 Revival Medicines (återupplivar en karaktär) ・3 Magical Breads (återställer gradvis MP i grottor) ・2 Stale Blackbreads (gör 300 Almighty-skada på en fiende)