Adventurer’s Goldenfire Pack
Kom igång med ditt äventyr med alla redskap och resurser som du behöver för att utforska landen i Etheria och bli en erfaren äventyrare på nolltid Du får exklusiv utrustning, inklusive guldeldsringen och -stövlarna samt dessutom VIP-medlemskap i en månad. Du får även andra värdefulla resurser som hjälper dig på färden. Adventurer's Goldenfire Pack innehåller: En episk ring (guldeldsringen) Ett par episka stövlar (guldeldsstövlarna) VIP-medlemskap i en månad 4 000 slumpmässiga skärvor 7 500 mat 7 500 guld Obs! VIP-medlemskapserbjudandet i det här paketet är ett engångsköp och inte återkommande. Du kan köpa mer tid för VIP-medlemskapet via butiksmenyn i spelet.