Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables"
Obs! Innehållet ingår i SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass. Undvik dubbelköp. Följande extrainnehåll ingår: Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables" ■ Handling Officerarna som levt genom historiens mest turbulenta tid har samlats! Ge dem en ny chans att vinna ära på slagfältet! ■ Använda scenariot Välj "March" – "DLC" under My Castle i "Musou Mode". ■ Använda musiken När du har klarat scenariot kan du lyssna på musiken via "Vault" – "Music Theater", eller välja musiken som stridsmusik i "Preparing for Battle" via "Settings" – "Change Music". Obs! Fler scenarion blir spelbara halvvägs genom kapitel 1 av Nobunaga's Path.