Additional Scenario & BGM Set 2 "Battle for the Legendary Hot Springs"
Obs! Innehållet ingår i SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass. Undvik dubbelköp. Följande extrainnehåll ingår: Additional Scenario & BGM Set 2 "Battle for the Legendary Hot Springs" ■ Handling Shikanosuke och Magoichi skyndar sig genom slagfältet i jakt på de bästa varma källorna. Hårda strider står mellan or och det uppfriskande doppet. Sisten i är en badkruka! ■ Använda scenariot Välj "March" – "DLC" under My Castle i "Musou Mode". ■ Använda musiken När du har klarat scenariot kan du lyssna på musiken via "Vault" – "Music Theater", eller välja musiken som stridsmusik i "Preparing for Battle" via "Settings" – "Change Music". Obs! Fler scenarion blir spelbara halvvägs genom kapitel 1 av Nobunaga's Path.