Added Bonus, Original Event
Officiella bonusevent medföljer. ▼För att använda Gå till "EDIT EVENTS", välj "Create Event/Change Event" och fortsätt till "Copy Sample Event" för att välja ett scenario ovan. Efter det kan du använda "Restrict Event" för att lägga till det i huvudspelet, eller använda "Change Event" för att redigera detaljer. *De ursprungliga officerarna används i scenariot "Keepsake of the Conqueror". För att använda en officer i huvudscenariot ska du först välja en ursprunglig officer och registrera denne i "Change Event" under "Character 4".