Adam's Venture: Origins
Påbörja ditt äventyr i Adam’s Venture: Origins. Spelet äger rum under det glada 20-talet och som utforskaren Adam Venture får man ge sig ut på en resa för att avslöja Edens hemligheter. Utforska urtida ruiner tillsammans med kompanjonen Evelyn och lös knepiga pussel för att hitta mystiska platser. Under resan till unika platser möter du motstånd från det onda företaget Clairvaux, vars intentioner med ruinernas artefakter skulle bringa kaos i världen.