Ada-utseende: Still Kicking (The Umbrella Chronicles)
Ada Wong kämpar för livet i Raccoon City. Några skrapsår lär inte stoppa henne. Det här låser upp utseendet Still Kicking till Ada, baserat på hur hon ser ut i The Umbrella Chronicles.