AC4BF Online - Karaktärspaket 2: Skurkar
Kaoset fortsätter när tre nya äventyrare gör sig redo för utmaningen. Sätt din teknik på prov mot: Springpojken, en spion som alltid har någonting lurt i görningen; Shamanen, en houngan asogwe - aztekisk präst; och Sjöjungfrun, en av tempelriddarnas navigationsexperter som gav sitt hjärta till havet. Det här paketet innehåller även nya anpassningsalternativ och nya rörelser.