Sortera, stapla och arrangera hushållssaker på rätt plats i A Little to the Left: Cupboards & Drawers. Gör dig redo att städa ur skåpen och de dolda facken i ditt hem med ännu fler bedårande illustrationer, oväntade scenarier och 25 nya förtjusande pussel med Skåp och lådor-tema som väntar på att upptäckas.