A Knight's Quest
Ett stiligt actionäventyr av episka proportioner. Spela som Rusty, en klumpig äventyrare som råkar inleda världens undergång. Lös knepiga pussel, bekämpa starka fiender och hoppa fram genom en storslagen öppen värld i detta pråliga actionäventyr. När Rustys äventyr börjar har han inget annat än ett svärd och en sköld, men snart kommer han att låsa upp Spirit Powers, spektakulära krafter som han kan använda för att förvandla inte bara sig själv, utan även världen omkring sig. Använd eldens, isens och tidens kraft med förödande verkan för att besegra fiender i strid eller lösa pussel i omgivningen.