8-Bit Yoolip - Awesomenauts Assemble! Kostym
VARNING! Du kommer inte att kunna använda detta innehåll om du inte även äger "Professor M. Yoolip" innehållet. Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Professor M. Yoolip i Awesomenauts Assemble! Denna 8-Bit Yoolip kommer med ett unikt ledmotiv, killing spree-ledmotiv, en unik röstuppsättning, och speciella ljudeffekter för denna karaktär.