700 (+ 30 dagars daglig boost) platina
Köp Daglig boost för att samla 700 platina omedelbart och tredubbla de platinabelöningar du kan hämta från Dagliga belöningar under de kommande 30 dagarna! Platina är Idle Champions premiumvaluta i spelet. Du kan använda platina för att köpa Champions, Familiars, potions och kosmetika som skins i spelbutiken!