6 000 Gleamium – MultiVersus – Låda med Gleamium
MultiVersus Gleamium Packs erbjuder fem olika nivåer av Gleamium som du kan använda i spelet. Box of Gleamium innehåller 6 000 Gleamium att använda i spelet.