3on3 FreeStyle – Ultimate Point Bundle
Det ultimata värdepaketet! Detta exklusiva Ultimate Point Bundle kommer packat med hela 900 poäng tillsammans med sällsynta prestigeföremål som kan accelerera din karaktärs tillväxt snabbare än någonsin tidigare! Låt inte denna engångsmöjlighet gå förbi dig! Detta exklusiva paket inkluderar: - 900 poäng - Intensiv manual x1 - Valbart Platinum Card Pack x10 **Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. **Varor från detta paket skickas till din meddelandebox direkt vid köp.