3on3 FreeStyle - Ox Queen Character Pack
Ox Queen, ett stort namn inom onlinecommunityn, dök upp till FS Court! Du kommer snart att gå med hennes fans med hennes kinky charm och kreativa färdigheter på Court! Detta paket inkluderar: - Karaktär - Oxdrottning - Guldkortsbiljett x5 *Om du köper det kommer du inte att kunna köpa Ox Queen Legendary Pack eller Ox Queen Intensive Pack. *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass, byts Ox Queen till 50 poäng när du öppnar paketet.