3on3 FreeStyle –MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV ON AIR? Nej, det är MC.CC PÅ SCENEN! MC.CC levererar alltid en energisk, oförglömlig föreställning som får publiken att vilja ha mer! En SG fullspäckad med kraftfulla moves! DJ MC.CC är redo att tappa takten på banan! Kolla in honom nu! Detta paket inkluderar: - Karaktär - MC.CC - Guldkortsbiljett x5 *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass byts MC.CC ut mot 50 poäng när du öppnar paketet.