3on3 FreeStyle - Howl Character Pack
Miamis streetballstjärna, obesegrad i 1on1, Howl har landat till New York för att bevisa sig själv igen! Spela nu för att se hur han dominerar på redan mycket upphettad FS Court! Detta paket inkluderar: - Karaktär - Yta - Guldkortsbiljett x5 *Om du köper det kommer du inte att kunna köpa Howl Legendary Pack eller Howl Intensive Pack. *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass byts Howl till 50 poäng när du öppnar paketet.