3on3 FreeStyle – Giant G Character Pack
Möt Giant G, världens smartaste livsväsen! Väck hans inre odjur och styr domstolen! Lås upp den första karaktären av odjurstyp någonsin i 3on3 FreeStyle! Detta paket inkluderar: - Karaktär - Jätte G - Guldkortsbiljett x5 *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass byts Giant G ut mot 50 poäng när du öppnar paketet.