3on3 FreeStyle – Double D Character Pack
Double D är redo att förstöra allt Fox har i Nomads namn! En kraftfull PF utmärker sig i kollisionsstrider, han är specialiserad på Rim attack! Med sin "In your Face"-förmåga kommer han att förstöra alla som blockerar vägen! Kommer han att kunna få sin revansch? Kolla honom nu för att se vad han är gjord av! Detta paket inkluderar: - Karaktär - Dubbel D - Guldkortsbiljett x5 *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass byts Double D till 50 poäng när du öppnar paketet.