3on3 FreeStyle - Camila Character Package
Camila, en skicklig och pålitlig läkare under dagen, men en charmig festdame klädd i en passionerad röd klänning på natten, är en självsäker modern dam. Hennes sällskaplighet och vilja att utmana nya och tuffa saker påverkar hennes lagkamrater kraftigt och leder dem till en seger. Camila har speciellt en valbar skicklighetsuppsättning och kan ändra sin spelstil på tre olika sätt. Hon kan vara en robust angripare under korgen, en supporter som ger en snabb passning eller en pålitlig mitt-shooter. Kom nu för att spela Camila har olika färdigheter! I paketet ingår: - Karaktär - Camila - Guldpaketbiljett * 5 * Om du köper kommer du inte att kunna köpa Camila Efficient Pack eller Camila Legendary Pack. * Vid köp kan inte paketet återbetalas eftersom det innehåller engångsartiklar / engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas.