3 RP-boosters
RP-boosters gör att man får fler RP (resultatpoäng) från matcher. Paketet innehåller 3 RP-boosters. Obs! *Produkten förbrukas. Varje RP-booster kan bara aktiveras en gång i spelet. *Man kan ha som högst 9 999 RP-boosters. Eventuellt överskott läggs inte till.