2014 Wild
Ett Ultra Street Fighter IV-paket med nya alternativa dräkter. Innehåller vilda dräkter till Rolento, Elena, Poison, Hugo och Decapre. Med dessa nya kläder kan du krossa dina motståndare med stil!*Innehållet är endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV och fungerar inte med något annat spel.