20 Year Celebration-paket
I efterskalvet av hennes fars död utmanar Laras farbror henne om äganderätten till Croft Manor. Lara måste utforska sitt barndomshem i det nya läget "Blood Ties" för att återfå sitt arv och upptäcka en familjehemlighet som förändrar hennes liv för alltid. I "Lara’s Nightmare" stormar horder av odöda Croft Manor och Lara måste försvara det innan mardrömmen slukar henne! "Blood Ties" innehåller över en timmes extra speltid i enspelarberättelsen och communityutmaningar med kortmodifierare som låter dig tävla mot dina kompisars poäng i "Lara’s Nightmare". Det här paketet innehåller även fem klassiska Lara Croft-utseenden, en dräkt och ett vapen inspirerat av Tomb Raider III, och den nya svårighetsgraden "Extreme Survivor" för huvudberättelsen. Med över en timmes extra speltid i enspelarberättelsen, ett stridsläge med omspelningsvärde, klassiska utseenden, en ny dräkt och ett nytt vapen samt en ny svårighetsgrad är det här det perfekta sättet att fira 20 år med den ikoniska Lara Croft.