2 550 (+ 450 bonus) guld
När det kommer till förberedelser är stridsvagnar bara början. Köp det här paketet med 2 550 (+ 450 bonus) guld som du kan spendera på Premiumvagnar, högrankade befälhavare, specialförnödenheter som förbättrade förbandslådor m.m.