12 500 Gleamium – MultiVersus – Kista med Gleamium
MultiVersus Gleamium Packs erbjuder fem olika nivåer av Gleamium som du kan använda i spelet. Chest of Gleamium innehåller 12 500 Gleamium att använda i spelet.