1.150 Zaman Kristali - Özel Tek Seferlik Teklif
Ger 1 000 Time Krystals plus 150 Time Krystals i bonus. Time Krystals kan användas till att köpa kosmetiska artiklar till dina kämpar som utseenden, utrustning med mera!