11-11 Memories Retold WarChild Charity DLC
I 11-11 Memories Retold WarChild Charity DLC berättas historien om Jack och Eva, två barn som dras in i första världskriget – en konflikt mycket större än dem. Deras upplevelser berättas i form av brev, teckningar och fotografier som du hittar under spelets gång och samlar i din dagbok. Inspirationen till barnens brev är hämtad från verkliga berättelser om konflikter som berättas av barn som får hjälp av biståndsorganisationen War Child. Tiderna förändras, men en sak förblir densamma: krig sliter barns liv i stycken.