10th Anniversary-paket
Skaffa specialpaketet 10th Anniversary så får du en speciell följeslagare, Dragonlord Luthers Drakon, som finns vid sidan på aktuella soldaten Dragon Lord Luther (ingår inte). Du tjänar även en mängd premiumresurser som äventyrare på alla nivåer, inklusive tillräckligt med brännmärken för att öppna tio speciella brinnande kistor i PVP, tio skinande nycklar som hjälp för att låsa upp fler soldategenskaper och 100 VIP-poäng! Det här paketet innehåller: – Ny följeslagare: Dragonlord Luthers Drakon – 10 skinande nycklar – 100 brännmärken – 100 VIP-poäng Allt innehåll i detta DLC går att få genom spelets mejlsystem.