Super Pixel Racers
Super Pixel Racers är ett arkad-racingspel i högt tempo med 2D-fågelperspektiv och ett 16-bitars nostalgisoundtrack. Tävla dig upp i rankningen i ett expansivt karriärspelläge med fler än 200 lopp. Stångas med förare från hela världen i online-spel med upp till åtta spelare! Eller utmana dina vänner i spel för fyra spelare på en delad skärm.