This Is the Police
Dyk djupt ner i en berättelse full av korruption, brott och intriger. Som den resoluta polischefen Jack Boyd står du öga mot öga med den otäcka undre världen i Freeburg, en stad på väg att förfalla. Kommer Jack gå i pension med en trevlig hög räkningar, eller kommer han brytas ner ... eller värre? Sköt din personal, svara på nödlägen och utred brott i en stad på gränsen till kaos. Maffians undre värld manövrerar bakom kulisserna och sänker klorna allt djupare i staden, samtidigt som borgmästaren är redo att utnyttja varje situation till sin egen politiska fördel. Välj hur du hanterar varje situation. Ibland svarar du på en pågående kris vid en brottsplats eller förhandlar med Freeburgs maffialedare. Ibland undviker du frågor i pressrummet eller leder korsförhör i vittnesbåset. Kan du stoppa denna tryckkokare från att explodera, åtminstone länge nog för att stuva undan en nätt sparslant till pensionen?