Insane Robots
Det är en kamp till DÖDEN som gäller i detta unika samlarkortspel. Tävla i intensiva dueller, man mot man. Led en robotrevolution i slumpmässigt genererade överlevnadsarenor. Störta en ond robotdespot i den episka enspelarkampanjen på över 15 timmar. Insane Robots är ett samlarkortspel i HACKAD FORM! Bemästra stridsleken på 22 kort och utveckla dina strategier i lättbegripliga robotkamper med två spelare både lokalt och på nätet, samt i enspelarläge. Utnyttja HACKING och BUGGAR i stridens hetta. Använd all din list för att göra mos av dina motståndare. Klättra på ranglistorna och erövra robotvärlden! Ta befälet över fler än 46 otroligt åtskilda robotar i fem ogästvänliga miljöer. Utrusta dina rasande robotar under spelets gång för att göra dem allt mer kapabla i strid. Bege dig ut på en episk resa fylld av faror och oväntade krokar och utforska en förfallen robotdystopi i åtta turneringar som kan spelas om och om igen. Utbyt smädande, mekaniska förolämpningar under striden. Förinta motståndarna med en skoningslös overkill!