Kitty Powers' Matchmaker
Kitty Power's Matchmaker är en lustiga dejtingsimulator med en skillnad. Hantera din egen matchmaking-byrå med ledning av din fantastiska chef, drag-queen divan Kitty Powers! Matcha en ändlös parad av desperata kunder med kandidater från Kitty's lilla svarta bok och vägled dem genom obekväma samtal och dussintals farliga dejting-dilemman. Allteftersom ditt rykte växer kommer du låsa upp nya dejting-platser, mer krävande kunder och uppgraderingar för din byrå. Skicka ut dina förhoppningsfulla klienter med rätt utseende och den perfekta gåvan för att maximera deras chanser att hitta kärleken. Är du redo att sprida romantik till världen? Eller kommer du lämnar ett hav av brustna hjärtan efter dig?