Dogos
DOGOS har uppdaterat de klassiska shmup-spelen genom att introducera modern teknologi, såsom 3D-grafik och dynamisk kamera. Genom att efterlikna spel med öppen värld kan du som spelare röra dig fritt genom uppdragen, åt vilket håll som helst. Detta är riktig innovation för spel av den här typen. DOGOS ger nytt liv åt genren och låter dig vara med om en riktigt actionpackad upplevelse som utmanar dina färdigheter och sinnen. Du skjuter och saker exploderar, och soundtracket är effektfullt. Om du gillar snabba och nervkittlande TV-spel är DOGOS något för dig. GÖR DIG REDO FÖR EN STRID SOM KOMMER FÅ DIG PÅ HELSPÄNN! Bakgrund Jorden har invaderats av en motbjudande ras av biomekaniska varelser från yttre rymden, zeetnukerna. En grupp människor organiserar en motståndsgrupp mot invasionen, men snart inser de att de inte har en chans mot fiendens teknologiska överlägsenhet. Resistansen bestämmer sig för att starta ett ambitiöst projekt: de kombinerar mänsklig och utomjordisk teknik för att skapa en skeppsflotta som kan strida mot inkräktarna. Zeetnukerna får reda på resistansens planer och förbereder en överraskningsattack mot basen där människorna utvecklar sina prototyper. Under attacken lyckas Desmond Phoenix, en skicklig pilot, fly i en KZ 72 – en av de modeller som utvecklas, och som alla snart kommer kalla DOGOS. DOGOS berättar historien om denna pilot, och hur hans handlingar förändrade mänsklighetens framtid. Funktioner ÖPPNA VÄRLDAR I 3D Du kan spela igenom 14 nivåer som efterliknar hur öppna världar i 3D fungerar. Varje nivå är utformad med hög detaljnivå och precision, fantastiska texturer och en estetiskt behaglig känsla. DYNAMISK KAMERA Du kan ändra kameraläge medan du spelar, något som tar den här sortens spel till en helt ny nivå. OÄNDLIGT MED FIENDER OCH KRAFTFULLA BOSSAR En stor variation av fiender och bossar gör att du måste skapa nya strategier hela tiden. Garanterad underhållning! BALANSERAD SPELSTIL 4 svårighetsnivåer som är utformade för alla spelare: från nybörjaren till de mer erfarna. IMPONERANDE GRAFIK, UTMÄRKT LJUD OCH EFFEKTFULL MUSIK Vi erbjuder ett stimulerande soundtrack: fantastisk originalmusik, utmärkt ljud och självklart den bästa grafiken. Håll i dig: det här spelet får dina sinnen att explodera. SPELETS HÖGA UPPSPELNINGSHASTIGHET KRÄVER DINA BÄSTA REFLEXER Med en uppspelningshastighet på 60 bildrutor per sekund vid en upplösning på 1080p, testar detta spel dina sinnen och reflexer. Striderna mot utomjordingarna blir häpnadsväckande snabba och dramatiska. Se till att inte blinka om du vill hålla dig vid liv. SKRÄDDARSY DIN UPPLEVELSE Välj skepp, vapen och utseende. Prova med alla valmöjligheter bland våra inställningar tills du hittar det som bäst passar.