CAPCOM ARCADE CABINET
Capcoms berömda arkadspel är tillbaka! Utmana spelare från hela världen i "poängattack" och spela till och med tillsammans onlinesamarbetsläget! (Endast för titlar som har stöd för den här funktionen.) Kolla in de här klassiska spelen - nu med ett "förenklat läge" avsett för nykomlingar och andra nya funktioner. Testa "Black Tiger", "1943" och "Avengers"!