Girl Fight
Följ med åtta hårdhänta tjejer med psykiska krafter när de måste kämpa mot varandra på sin resa genom en hemlig statlig forskningsanläggning! Kämpa både med bara nävar och övernaturliga psykiska attacker i en mängd olika domedagsscenarier! Utför grymma moves i strid för att tjäna in virtuell valuta för att låsa upp extrainnehåll, såsom nya psykiska krafter, alternativa kostymer, djupgående bakgrundshistoria och sexiga illustrationer av tjejerna! Den psykiska krigföringen börjar här och nu!