Focus Home InteractiveAction och äventyr
Upplev det förtrollande pussel- och plattformsspelet Seasons after Fall och indie- och action-RPG-spelet Shiness: the Lightning Kingdom för många timmar av spännande spel och magi. Seasons After Fall är ett plattformspussel-spel i 2D som låter dig omfamnas av ett spännande universum där du utforskar ett magiskt land där magi och natur härskar. Med hjälp av din möjlighet att ändra årstid kan du ändra världen; du kan frysa vatten under vintern, odla växter under sommaren, och mycket mer! Shiness är ett action-RPG som tar dig på en resa genom universum, på väg mot sin undergång. Efter att ha kraschlandat i fiendens land, finner du dig i en konflikt som involverar flera riken. Ta strid mot farliga fiender i hyper-dynamiska fighter som blandar magi och traditionella drag från fighting-spel. Få erfarenhet för att utveckla din karaktär samt lär dig spännande nya förmågor och formler.