Thronebreaker: The Witcher Tales
Thronebreaker är ett rollspel för en spelare som utspelar sig i The Witchers värld där berättelsedrivet utforskande kombineras med unika pussel och kortbaserad stridsmekanik. Från utvecklarna bakom några av de mest ikoniska stunderna i The Witcher 3: Wild Hunt följer spelet den storslagna berättelsen om Meve, den krigserfarna drottningen från de två norra kungariken — Lyria och Rivia. En invasion från Nilfgaardian stundar och Meve måste ännu en gång ge sig ut på krigsstigen och göra en resa fylld med mörker, förstörelse och hämndlust.