Ole valmis nauttimaan näistä kolmesta toimintopaketista... Ziggurat: Dungeon-crawling FPS när det är som bäst! Snabba strider! Massa förmåner, förtrollningar och fiender! Nivåsystem! Slumpad planlösning! Fällor! Biffiga bossar! Morötter! Ziggurat är den bästa kombinationen av FPS och roguelike du någonsin sett. Pharaonic: Pharaonic är ett oförlåtande, sidoscrollande action-RPG i det gamla Egypten. Utforska ett vidsträckt rike fullt av faror och brutala fiender medan du söker upp sanningen bakom Ahmosis I, den röda faraon. White Noise 2: Bli en del av utredaren laget, eller ta kontroll över varelsen och slukar dem! White Noise 2 erbjuder en 4vs1 asymmetrisk skräckupplevelse som inte kommer att lämna någon oberörd.