Euro Fishing: Ultimate Edition
Euro Fishing: Ultimate Edition lägger ihop allt innehåll för Euro Fishing så att du kan spara pengar med ett enda fantastiskt paket. Upplev Euro Fishings unika fiskeplatser och alla de otroliga tilläggssjöarna. Genom att köpa Ultimate Edition får du huvudspelet med 5 sjöar och ytterligare 8 tilläggssjöar. Höjdpunkterna inkluderar: - Manor Farm Lake - Le Lac d’or - Waldsee - Bergsee - Foundry Dock - The Moat - Hunters Lake - Lilies Oavsett om du är nybörjare eller mästerfiskare lyckas Euro Fishing: Ultimate Edition återskapa en äkta fiskekänsla med hjälp av det unika, fysikbaserade kast- och spinnsystemet. Ut och fiska!