Path of Exile First Blood Bundle
Det ultimata startpaketet för att inleda din resa genom Wraeclast Innehåller 200 poäng, vapeneffekten First Blood och extra förvaringsutrymme Utveckla förödande förmågor och finn värdefulla föremål på din farofyllda väg genom skymningslandet Wraeclast. Path of Exile är ett prisbelönt action-RPG, skapat av och för hängivna spelare, med oöverträffade möjligheter att forma din egen karaktär och spelstil.