Phar Lap - Horse Racing Challenge
DITT LIVS RITT! Upplev spänningen och dundret i kapplöpning med stoltheten och prestigen av att bygga upp ditt eget stall av mästare. Gör historia och bygg en ljusare framtid i PHAR LAP - Horse Racing Challenge! CINEMATISK GRAFIK visar upp realistiska hästar och fångar handlingen i loppet med motion capture-animeringar NÄTKAPPLÖPNING låter dig springa i realtid vid sidan av andra spelare AVLA MÄSTARHÄSTAR med ett djupgående genetiskt avlingssystem GÖR SATSNINGAR vid sidan av dina kompisar och titta på hur loppet utspelas i realtid. Upp till 8 spelare.