SUPERBEAT XONiC EX
Upplev SUPERBEAT: XONIC EX, den nya musikspelssensationen som får dig att hoppa på stolen! Njut av fantastiska bilder och effekter medan du spelar dig fram genom 65 unika låtar och låser upp massvis med dolda priser och objekt! Utför och perfektionera fantastiska kombos och visa sedan världen att du är bäst genom att klättra uppåt i Rankingsystemet!