MY HERO ONE’S JUSTICE
Kämpa för rättvisan i MY HERO ONE'S JUSTICE! I det här fightingspelet på en 3D-arena får du uppleva strider en mot en, och quirk mot quirk. Kämpa dig fram och välj mellan att vara hjälte eller skurk i ikoniska ögonblick. ・Välj bland flera av fansens favoritkaraktärer som Deku, All Might, Shigaraki och många fler! ・Använd varje karaktärs quirks för att utföra övermänskliga bedrifter som One for All, Decay, Explosion och många fler! ・Kalla in dina sidekicks för att skapa ditt eget unika lag med hjältar och skurkar ・Lås upp tillbehör för att anpassa din favoritkaraktärs utseende ・Få både hjältars och skurkars perspektiv när du spelar berättelsen från båda sidor, bara i MY HERO ONE'S JUSTICE ・Delta i fullständigt implementerade onlinestrider och klättra på poänglistorna för att bli världens bästa hjälte eller skurk!