tinyBuild High-Speed Bundle
Häng med om du kan, det här spelpaketet sätter fart direkt! Smyg dig in i ett pulshöjande skräckhus i Hello Neighbor, undvik världens undergång i ett rusande lok i The Final Station och kör om dina vänner online i SpeedRunners fartfyllda supervärld! Alla tre spel tillsammans på ett och samma ställe! Hello Neighbor är det hett efterlängtade thrillerspelet med ett konstant föränderligt hus och en mystisk granne som döljer en dödlig hemlighet. The Final Station är en resa genom en postapokalyptisk värld där du bestämmer vilka passagerare som får följa med dig till nästa station - om de överlever monstren som kommer fram på natten! Och SpeedRunners är en parkourtävling för 4-spelare genom en stad där varje löpare kan svänga, öka hastigheten, avfyra missiler och plantera bomber för att spränga bort vänner från banan! Är detta Tinybuilds mest fartfyllda paket hittills? Ja!