The Bug Butcher
"""The Bug Butcher är ett actionpackat sidoskrollande shoot-em-up-spel i 2D, där faran kommer från ovan. I ett nötskal är det skadedjurssanering med maskingevär i rymden. Grundmekaniken känns igen från den klassiska arkad-shootern ""Super Pang"" där man sköt vertikalt, fast med moderna inslag. Du spelar som Harry, en framfusig och ihärdig sanerare som har en talang för att ta kål på ohyra. Harrys aktuella uppdrag tar honom till en skadedjursdrabbad futuristisk forskningsanläggning på planeten Zoit. Det överlevande och minskande antalet forskare anlitade honom för hans utrotningsfärdigheter. Harrys uppdrag: överlev tills anläggningen är färdigsanerad, samla mynt som om hans liv hängde på det, och skydda forskarna för allt i världen. Se upp för spindlarna eftersom de har en förkärlek för gummiklädda forskare. Efter att du har landat kommer du ta dig från rum till rum genom anläggningen medan du skjuter raketer, lasrar, och använder ljusets kraft uppåt på allt som inte är mänskligt."""