Pankapu
Hoppa in i ett neo-retro-äventyr med Pankapu: med en smak av 90-talets plattformar i en enirisk värld. Pankapu är ett berättande plattformsspel som äger rum i Djaha'rell´s drömmar, ett barn som oroas av en tragisk händelse. Uppgradera dina färdigheter, upptäck nya kompetenser, byt ut din Aegis i realtid för att bli av med mardrömsinvasionen: "Kämpa för ditt lands säkerhet, kära Drömförsvarare" Beräknat på samma vis som en saga som läses för ett barn, spelet två läsnivåer: historien om Pankapu, episk och naiv, och den om Djaha'ells liv i verkligheten, mörk och tragisk.