Chess Ultra
Tidernas mest imponerande schackspel är här! Chess Ultra bjuder på fantastisk 4k-grafik, en sömlös flerspelarupplevelse online och AI som godkänts av stormästare. Schack blir inte bättre än så här! Utforska många detaljrika miljöer och välj mellan flera tidlösa schackbräden som designats med både den moderna och den traditionella schackspelaren i åtanke. Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller veteran, gammal eller ung – Chess Ultra har något för alla! - Spektakulära miljöer och vackra schackbräden i 4K-upplösning. - 10 AI-nivåer som godkänts av stormästare. - Förbättrade och mer intuitiva flerspelarlägen med ELO-rating, både lokalt och online. - Flera olika onlinevarianter, bland annat klassiska partier, blixtpartier och maratonpartier. - Titta på och delta i officiella Ripstone-turneringar. - Sätt din skicklighet på prov i fler än 80 schackproblem. - Skriv om det förflutna genom att vinna schackhistoriens största matcher. - Ingående handledningar som hjälper dig att bli en bättre spelare. Schack har aldrig sett bättre ut!