Masters of Anima
Masters of Anima är ett äventyrsspel som tar med dig till den magiska världen Spark. Kämpa mot ondskans styrkor i strategiska och actionspäckade strider som avgörs av flygande taktiska beslut. Använd dig av den intuitiva och innovativa spelmekaniken för att åkalla och leda stora arméer på upp till 100 väktare. Spela som Otto, en mycket begåvad Animalärling med siktet inställt på att en dag kunna titulera sig mästare, vars trolovade Ana har tillfångatagits av den hemska Zahr och hans fruktansvärda golemarmé! Använd Anima för att åkalla en hel armé av magiska väktare. Under äventyrets gång får du lära dig att styra nya typer av väktare; deras unika förmågor kan användas för att utforska Spark och besegra de magnifika bossar som står i vägen. Skaffa nya krafter till dig själv och dina väktare, och bli en sann Animamästare. Rädda din fästmö och resten av världen när du ändå är i farten!