The Incredible Adventures of Van Helsing
Ta på din bredbrättade hatt, ta dina vapen och ge dig ut på ett otroligt äventyr i den gotiska noir-världen Borgovia, där galen vetenskap hotar den sköra freden mellan monster och människor. Var Van Helsing, extraordinär monsterjägare, och rädda dagen med din charmerande och vackra följeslagare, Lady Katarina (som förresten råkar vara ett spöke). Utforska de vilda och farliga bergen och de sotiga tegeldistrikten i en grym stad förvriden av vetenskap, och glöm inte: du vet aldrig vilka som är de riktiga monstren! Utvalt innehåll: - Ge dig in i ett minnesvärt gotisk-noir-universum fyllt av monster, magi och mystisk vetenskap. - Spela genom en fräsch och unik story, kryddad med spydig humor och kvicka dialoger. - Utkämpa hårda strider mot övernaturliga motståndare med varierande färdigheter och förmågor. - Använd specialförmågor och anpassa färdigheterna hos din besynnerliga följeslagare. - Anpassa din spelfigur med ett detaljerat träningssystem där du bestämmer vilka förmågor och färdigheter du kommer behöva på jakten. - Justera dina färdigheter på plats med ett unikt förstärkningssystem. - Ta reda på alkemins mystiska hemligheter och tillverka kraftfulla föremål. - Bygg och utveckla ditt gömställe och lägg ut fällor för att försvara det från vågor av förskräckliga monster. - Bli tidernas största monsterdräpare och samarbeta på monsterjakter för upp till fyra spelare.